Segítség a Chat használatához

Tisztelt Felhasználónk!

Az UD MED bevezetésénél a Projektvezetés igyekszik minél több olyan eszközt az Ön számára biztosítani, mely segítségével megkönnyítjük a bevezetés okozta problémák során történő gyors segítségkérést és segítségnyújtást. Ennek eredményeként hoztuk létre a chat alkalmazásunkat, melyen keresztül segítséget kérhet kollégáinktól. 

Kérjük szánjon néhány percet az alábbi oldal áttekintésére, hogy megismerhesse a chat alkalmazás felhasználási módját!

Milyen böngészőt használjak?

A chat eléréséhe mindösszesen egy böngészőre és internetkapcsolatra van szükség. Az oldal a legtöbb modern böngészővel működik és tesztelésre került, de néhány régebbi verziót (mint sok más oldal is) már nem támogat. Jellemzően a régebbi Internet Exploler böngészőkkel előfordulhatnak működési problémák. Javasoljuk, hogy amennyiben problémát tapasztal használjon Chrome, Firefox vagy Safari böngészőt számítógépén, vagy mobil eszközén.

Bejelentkezés az oldalra

Ahhoz, hogy chat-en keresztül segítséget tudjon kérni, be kell jelentkeznie a weboldalra. A bejelentkezés az egyetemi azonosítójával (eduID) biztosított. Bejelentkezéshez kattinson a képernyő jobb felső sarkában található bejelentkezés gombra, vagy erre a linkre. A megjelenő ablakban adja meg eduID-jét és jelszavát.

Chat felhasználása

Bejelentkezés után a chat oldal főoldalára jut, ahol a jobb alsó sarokban megjelnik egy chat gomb gomb. Erre kattinva az oldal jobb oldalán egy ablak nyílik meg.

Belépés

Chat kezdése

Chat kezdéséhez kattintson a chat belépésgombra. Ekkor a rendszer kérdéseket jelenít meg az Ön számára, azzal kapcsolatban, hogy milyen témakörben fordult a support-hoz. Kérem válassza ki a megfelelő témakört, majd kattintson a send problemgombra. Egy felhasználó egyszerre csak egy aktív chat beszélgetést indíthat. 

asd

A megjelenő ablakban információkat kap munkatársaink foglaltságáról. A rendszer időrendben sorolja be a felhasználókat, de a témától függően a várakozás ideje eltérhet.

wegs

Amint egy munkatársunk megnyitja az Ön chatablakját lehetősége van üzenet írására. Ezt az alsó szövegbeviteli mezőbe kattinva teheti meg. Az üzenetét az ENTER gomb lenyomásával küldheti el.

-éklb.

 

Chat lezárása

A fenti képen látható Chat befejezése gombra kattintva, Önnek lehetősége van lezárni a chat-et, amennyiben befejezte munkatársunkkal a beszélgetést. Figyelem! Ha erre kattint, a beszélgetést már nem tudja visszahozni!

Visszanavigálás a chatbe

Amennyiben az ugrás a chat főoldalára gombra kattint, akkor a chat főoldalát jeleníti meg. Ha lezárt beszélgetése van, akkor van lehetősége ismételten belépni a chat-be ha még kérdése lenne. Ha véletlenül kattintott erre a gombra akkor kattintson a munkatársunk nevére és visszakerül a korábbi chatablakba.

A segítő átad egy másik kollégának

Előfordulhat, hogy a support kollégánk átadja a beszélgetést egy másik személynek a support csapat tagjai közül. Ebben az esetben ezt munkatársaink jelzik Önnek. A beszélgetést ugyanabban az ablakban folytathatja.

Jelenleg egy munkatársunk sem érhető el

sdgh

Amennyiben ezt az üzenetet kapja, az azt jelenti, hogy a chat jelenleg nem üzemel, kérjük próbálkozzon segítséget kérni további elérhetőségeinken!

Chattel kapcsolatos segítségnyújtás

Amennyiben problémája akad a chattel kapcsolatban, kérem kérjen segítséget a 74297-es melléken!