UD MED gyakran ismételt kérdések

Hogyan kérhetek segítséget?

Az UD MED program használatában a HIS SUPPORT-tól kérhet segítséget.
Amennyiben egy problémára nem találja az oktatási segédletekben, a felhasználói útmutatókban a megoldást, több módon is segítséget kérhet: 

​​​​​



Miért nem tudok bejelentkezni?

A chat oldal használatához hálózati azonosítóját (LDAP) és jelszavát kell használnia. Két esetben nem tud bejelentkezni, ha nem rendelkezik LDAP azonosítóval és jelszóval, vagy tévesen adta azokat meg az autentikációs folyamatban.  

  • A bejelentkezéskor ügyeljen a kis és nagy betűk, valamint a speciális karakterek írására. Ellenőrizze, hogy a [Caps Lock billentyű] ne legyen bekapcsolva. 
     

  • Amennyibe LDAP, hálózati azonosítójával és jelszavával van gondja, és emiatt nem tud bejelentkezni, kérjük hívja az Informatikai Szolgáltató Központ Helpdesk munkatársait a +36 52 512 900 / 66333 számon. 

  • Ha nincs LDAP hálózati azonosítója a Belejelntkezés oldalon regisztrálhat az oldalra, létrehozva magának egy chat-profilt.
    Ehhez válassza a Bejelentkezés / Regisztráció opciót és kövesse az utasításokat.   

Ha segítségre van szüksége a Chat használathoz, és nem találja azt meg a chat felhasználói segédletében a megoldást,
a chat használatával kapcsolatban a  +36 52 512 700 / 74297-es melléken keresheti kollégánkat, aki készséggel segítségére lesz. 
 


Kihez fordulhatok ha elakadtam?

Amennyiben az UD MED program moduljaival vagy funkciójával akad problémája, és azokra nem talál az alábbi útmutatókban megoldást, keresse a CHAT segítségével a HIS SUPPORT kollégáinkat, akik készséggel segítségére lesznek.  A HIS SUPPORT számára jelezheti kérdését, kérését a chaten kívül 

Amennyiben a chat használatával akad problémája, keresse kollégánkat a +36 52 512 700 / 74297-es melléken. 


Nem tudok az UD MED programba bejelentkezni

Próbáljon bejelentkezni a következő módon:

Felhasználóneve: Az eMedSol-ból áthozott egyedi felhasználóneve  (pl. szini08) 
Jelszó: UD + eMedsol-os felhasználó név. (pl.: UDszini08)

Amennyiben nem sikerül, kérjük problémáját jelezze  a HIS support elérhetőségeinek bármelyikén, és egyúttal küldje meg eMedSol-os azonosítóját számukra.


Ambuláns modul (MEDAMBU) útmutató 

  • Az Ambuláns modul (MEDAMBU) segédlet megtekintéséhez kattintson IDE
  • Az Ambulánsmodul segédletének LETÖLTÉSE

Amennyiben nem talált választ a kérdésére vegye igénybe a chat szolgáltatást


Osztályos modul (MEDOSZT) útmutató 

  • Az Osztályos modul (MEDOSZT) segédlet megtekintéséhez kattintson IDE

Az Osztályos segédletének LETÖLTÉSE

Amennyiben nem talált választ a kérdésére vegye igénybe a chat szolgáltatást


Osztályos modul (MEDOSZT) útmutató kiegészítés osztályos adminisztrátorok számára 

  • Az Osztályos modul (MEDOSZT) segédlet kiegészítése osztáyos adminisztrátorok számára megtekintéséhez kattintson IDE
  • Az Osztályos modul segédlet kiegészítésének LETÖLTÉSE

Amennyiben nem talált választ a kérdésére vegye igénybe a chat szolgáltatást


Röntgen modul (MEDRTG) útmutató

  • Az Osztályos modul (MEDOSZT) segédlet kiegészítése osztáyos adminisztrátorok számára megtekintéséhez kattintson IDE
  • Az Osztályos modul segédlet kiegészítésének LETÖLTÉSE

Amennyiben nem talált választ a kérdésére vegye igénybe a chat szolgáltatást


Kartonozó modul  (MEDCENT) útmutató

  • Az Osztályos modul (MEDOSZT) segédlet kiegészítése osztáyos adminisztrátorok számára megtekintéséhez kattintson IDE
  • Az Osztályos modul segédlet kiegészítésének LETÖLTÉSE

Amennyiben nem talált választ a kérdésére vegye igénybe a chat szolgáltatást